MASINI.ODAT.RO - Drive Test masini noi, Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG

Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG


poze Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG

Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG-1 Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG-2 Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG-3
Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG-4 Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG-5 Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG-6



26 ianuarie 2009

de Nelu Barbu








Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG



Noua Skoda Superb. Sublim. Senzational.



Nimeni nu îsi doreste sa stea cu orele prins în trafic. Nici eu. Asta pâna sa ma urc în Skoda Superb. Brusc conceptul de senzatie a capatat un nou sens. Unul Superb.

Modelul testat de echipa de Stigi a 123auto.ro este Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP, model pus cu încredere la dispozitie de Porsche Bucuresti Nord. Despre încredere în fortele proprii si ambitie trebuie sa fi fost vorba si în echipa de constructori cehi care au venit cu ideile pentru noul model. Sau poate imboldul german este responsabil de produsul finit, caruia cu greu îi poti gasi defecte.

Sigur, primul defect ar fi ca nu este o masina 100% originala, ca fura multe de la Passat, dar când te uiti la pret, brusc defectul devine calitate. Una esentiala, chiar, când vine vorba de criza economica.

Sa trecem la alte calitati. Spatiul, imens. Improbabil, ca sa nu spun imposibil, de egalat. Nu numai ca încap, pe rând, în partea din spate, directorul-adjunct, cu tot cu servieta, secretara cu picioare de 127 cm, dar ramâne loc si pentru câteva laptopuri.

Sistemul Twindoor este de departe cea mai tare chestie pe care am vazut-o pâna acum. Permite transformarea portbagajului din unul al unei berline clasice în unul al unui model hatchback. Totul, prin apasarea unui buton. Portbagajul este de 565 de litri, dar se poate mari prin rabatarea banchetei pana la 1.670 de litri.

A doua cea mai tare chestie pe care am vazut-o pâna acum este sistemul de asistenta la parcare. Stiu, preluata de la Volkswagen, dar în continuare incredibila. Apesi butonul si îti continui linistit drumul pâna când masina gaseste un loc de parcare paralel cu trotuarul. De aici încolo, iei mâinile de pe volan si folosesti doar acceleratia. Restul nu te intereseaza. Oricum, precizia parcarii este uimitor de nemteasca.

Interiorul este extrem de elegant si inspira stil cu fiecare centimetru patrat. Nu sunt un fan al insertiilor de lemn, dar fiecare cu optiunea lui. Metalul, de exemplu, suna promitator. Toate comenzile sunt pe sau în apropierea volanului, ceea ce face condusul o placere. Placere deja sporita de cutia automata în 6 trepte.

Adaugam climatizarea bi zona, foarte utilul sistem de navigatie si functia media pentru zilele lungi în trafic. Totul functioneaza touch-screen.

Exteriorul inspira putere, seriozitate, respect obligatoriu. Fata pare agresiva la prima vedere, prin grila si farurile care aduc a Passat. Agresivitatea se estompeaza când în câmpul vizual apar oglinzile, care mie îmi par amuzante. Practic, taurul se transforma în vacuta.

Partea frontala a masini este intregita cu farurile Bi-Xenon cu sistem AFS (AdaptiveFrontlightSystem – standard pentru Elegance), fascineaza nu numai prin intensitatea luminoasa excelenta, ci si datorita noului lor sistem adaptiv. Acestea sunt capabile sa-si adapteze fasciculul luminos în mod automat la diferite viteze si conditii de rulare. Pe lânga urmarirea cursului drumului, acestea asigura o distributie optima a luminii în conditii meteorologice dificile.

Spatele cu siguranta atrage priviri. Mare parte datorita stopurilor alungite pe aripile-spate, dar si plafonul usor arcuit spre spate cu siguranta are o contributie la eleganta.

Gama de motorizari cu care este dotat Noul Superb vine în întâmpinarea tuturor exigentelor clientilor. Trei motoare pe benzina 1.4 TSI / 125 CP, 1.8 TSI / 160 CP, 3.6 FSI V6 / 260 CP si trei motoare Diesel 1.9 TDI PD / 105 CP, 2.0 TDI PD DPF / 140 CP, 2.0 TDI CR DPF / 170 CP. Toate motoarele sunt prevazute cu sistem de injectie directa si se remarca prin consumul redus de carburant si valori reduse ale emisiilor de noxe. Masa proprie a modelului începe de la doar 1.425 kg, astfel încât chiar si variantele de motorizare de baza genereaza suficienta putere pentru propulsie.

Începând de la 18.982 Euro (incl. TVA), Skoda Superb cu nivelul de echipare Comfort include sistem audio Swing cu CD&MP3-player si 8 difuzoare, instalatie de aer conditionat Climatic, geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice, închidere centralizata cu telecomanda, cotiera fata/spate si proiectoare de ceata. In echiparea sunt incluse 6 airbaguri, ESP inclusiv ABS, MSR, ASR, asistenta hidraulica la frânare.

În concluzie, Skoda Superb merita tot. Bani, dragoste, grija, atentie, placere de a conduce, laude.


2 Comentarii pentru Drive test Noua Skoda Superb 2.0 TDI 170 CP DSG


[2011-03-22 19:54:17] Sunt un bou
Ce prostie am facut ca mi-am luat insignia la 23 de mii... cand puteam sa iau o superba... un prieten deal meu are superba cu mult peste opelu meu si ca dotari si ca motorizari etc.. dar sa fiu sincer nu ma pra impac cu exteriorul superbei... cu toate acestea.. tin sa spun ca Sunt un Bou"...pt ca nu l-am ascultat pe colegu care si-a luat superba.. eu: nu domne nu...ca nu imi place... si acum e invers as da insignia pe orice superba.. plus ca el a luat-o la 24 de mii cu DSG si 170 de cai... si mi se pare super comoda DSG-u.. si cu toate astea are un consum decent chiar mai bun ca al meu.. in oras in jur de 8 - 9 litri (deocamdata e in rodaj are in jur de 2 500 km cu ea) combinat undeva 6-7 si extrauban in jur de 5- 6... iar eu cu opelu cu manuala consum cu maxim 1 litru MAI PUTIN... pff.. Am in jur de 4000 de km cu el.. si la motor de 160 cp care mai ziceau astia ca vezi domne faci mare economie... rahat... Una peste alta... sunt foarte incantat de superba.. si culmea afirmatiilor colegilor de facultate (am 19 ani) cum ca superbu e naspa si asa mai departe si ca e copie de passat... tot imi place... si iarasi afirmatia cum ca e copie de passat e o prostie.. toate piesele de pe superba colegului sunt inscriptionate Vw - Made in Germany... si cum spune si el..ambalaju e de Skoda iar continutul de VW... si are perfecta dreptate..
[2009-03-25 09:48:08] filipescu
mai ce mai test drive ,ma-ti dat pe spate ,tot am aflat cum se comporta autoturismul in trafic ,tinuta de drum . mai bine ocupate de alt ceva .

Comenteaza acest drive test:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte drive test-uri

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile