MASINI.ODAT.RO - Drive Test masini noi, Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive

Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive


poze Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive

Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive -1 Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive -2 Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive -3
Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive -4 Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive -5 Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive -6

 


23 aprilie 2009


de Batrinu Marius

 

 

Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive

 

 

Design, inovatie si stil

 


Design, inovatie si stil, de aici au inceput cei de la Citroen atunci cand au gandit modelul C6 iar rezultatul a fost o limuzina clasica in adevaratul sens al cuvantului.


Desi majoritatea pasionatilor din domeniul auto par sa incline balanta in favoarea masinilor germane atunci cand vorbim despre sedanuri de lux, de ceva timp incoace francezii dovedesc ca designul avangardist si multitudinea dotarilor pot atrage la fel de mult clientii, lucru demonstrat de C6 dar de mai noul C5.


Capota motorului uriasa impreuna cu blocurile optice fata, alungite imprima caroseriei o linie eleganta care se continua pana la stopurile spate rotunjite. Liniile exclusiviste ale limuzinei sunt subliniate si de luneta concava si portierele fara rama. Toate aceste ingrediente care compun designul lui C6 au facut ca limuzina franceza sa intoarca foarte frecvent capul tuturor trecatorilor la vederea "vaporului" de lux.


Modelul testat de noi avea sub capota motorul diesel V6 2.7 HDi cu 208 CP, cutie de viteza automata cu sase trepte si nivel de dotare Exclusive.


Spre deosebire de modelele similare ale celorlalte marci, Citroen C6 se bazeaza in primul rand pe confortul la rulare, dinamica la condus trecand in plan secund. Toate acestea fiind in avantajul pasagerilor, care vor benefiacia intotdeauna de o calatorie foarte confortabila idiferent ca masina este pe autostrada si ruleaza cu 200 km/h sau incearca sa razbeasca prin traficul si gropile din Bucuresti.


Totul se datoreaza suspensiei care este pneumatica si dispune de un sistem automat de management pentru marirea confortului si sigurantei. In functie de starea soselei si de viteza cu care se ruleaza, duritatea si inaltimea suspensiei se poate reglata corespunzator. In cazul in care soferul doreste abordarea unui stil de condus sportiv, prin simpla apasare a unui buton, amortizoarele pot trece in modul "Sport".


Vizibilitatea la volan este impresionanta si este ajutata de suprafata mare vitrata si de oglinzile retrovizoare mari. In plus, pe timp de noapte, foarte utile vi se vor parea luneta si oglinzile heliomate care elimina efectul de orbire creat de ceilalti participanti la trafic.


La interior, C6 dispune de un spatiu generos si o serie de dotari premium precum sistemul de navigatie, sonorizare JBL, car-kit cu Bluetooth, coloana de directie reglabila electric si sistem de climatizare bi-zona.


Totul a fost gandit pentru cresterea confortului pasagerilor, unde mai amintim tapiterie piele, scaune ergonomice care sunt electrice si incalzite inclusive cele spate.


Soferul este ajutat de doua noi sisteme "Head-up display” si "Lane departure warning". "Head-up" este un display virtual ce afiseaza pe parbriz informatiile de pe cadranul de bord. Acesta reduce timpul de care soferul are nevoie pentru a parcurge distanta dintre cadranele de bord sau navigatie si drumul pe care se ruleaza. Display-ul se poate regla in functie de preferinte, putandu-se alege zona in care sunt afisate informatiile si tipul acestora. La nevoie, poate fi decuplat.


Sistemul "Lane departure warning" avertizeaza soferul la viteze de peste 80 km/h asupra schimbarii involuntare a traiectoriei masinii. Daca semnalul de schimbare a directiei nu este activat, o serie de vibratii in scaunul soferului vor avertiza asupra directiei in care masina tinde sa plece. Printre tehnologiile de ultima ora de care dispune C6 regasim frana de mana electrica si sistemul de iluminare adaptiva cu descarcare in xenon.


Modelul C6 este disponibil cu trei motorizari, benzina 3.0i V6 215 CP si diesel 2.2 HDi 173 CP  respectiv 2.7 V6 HDi 208 CP. Motoarele benzina 3.0i V6 215 CP si diesel 2.7 V6 HDi 208 CP pot fi dotate cu o cutie automata cu 6 trepte. Aceste motoare dezvolta suficienta forta pentru a impresiona orice pasionat de automobile, dar in acelasi timp cele doua motoare diesel sunt suficient de silentioase pentru a pastra nota de eleganta a modelului.


Motorul diesel 2.7 V6 HDi 208 CP si 440 Nm testat de noi, un diesel destul de mare, lasa impresia la prima vedere ca ar fi destul de zgomotos la rulare. Spre surpriza noastra nu a fost deloc asa. Insonorizarea masinii este perfecta, C6 este foarte silentios chiar si la viteze de peste 150 de km/h. Despre consumul motorului V6 diesel putem sa spunem ca la un consum mixt in jurul valorii de 10 litri la 100/km este mai mult decat satisfacator.


Limuzina frantuzeasca este foarte usor de condus, in ciuda dimensiunilor de “vapor” ale caroseriei, fiind ajutat de directia electronica dar si de cutia automata cu sase trepte de viteza. Demarajul si schimbarea treptelor de viteza se face foarte lin indiferent de forta cu care se apasa pedala de acceleratie. La fel este si franarea acestei limuzine de mari dimensiuni se face tot timpul lin indiferent de viteza sau forta aplicate pedalei de frana.


C6 este prevazut cu un deflector de aer plasat in portbagaj, ce se ridica in doua trepte la viteze de peste 125 km/h si, de asemenea, se retrage sub aceeasi limita de viteza.


Ca si concluzie putem spune ca Citroen C6 reprezinta o optiune clara la modelele de top germane atat prin designul original, eleganta si stil dar si datorita propulsoarele economice si suspensiei inteligente. Pretul modelului testat 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive este de 51.515 Euro.

 

 

 

0 Comentarii pentru Test drive Citroen C6 2.7 HDi V6 208 CP Exclusive


Nici un comentariu pentru acest drive test.
Fii tu primul care comenteaza

Comenteaza acest drive test:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte drive test-uri

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile