MASINI.ODAT.RO - Drive Test masini noi, Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium

Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium


poze Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium

Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium -1 Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium -2 Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium -3
Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium -4 Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium -5 Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium -6

20 martie 2011

de Batrinu Marius



Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium


O adevarata nava amiral!





Cu acest test propunem cititiorilor nostrii intalnirea cu ceea ce redactia noastra considera a fi masina ce va ataca producatorii auto germani exact pe segmentul de piata pe care se credeau stapani cu ajutorul Audi A6, Mercedes E-Klasse si BMW seria 5.

Indiferent de ce impresie iti lasa la prima vedere sedanul Infiniti M, un lucru e cert: designerii sai au gasit un limbaj estetic original si placut pentru a-l pune in evidenta in conservatorul segment E. Masina seamana cu un sportiv masiv, musculos si educat, gata sa accepte oricand o provocare.

Interiorul atinge un nivel de calitate nebanuit si superior concurentilor, din multe puncte de vedere. Surpriza este cu atat mai placuta cu cat vine din partea unei marci tinere, pe care multi nu s-ar sfii sa o numeasca “chinezarie” din simplul motiv ca arata altfel si pentru ca nu le spune nimic sigla simplista.

intreg interiorul acestei limuzine japoneze este desenat si organizat pentru a-ti face mintea sa zboare la confort, rafinament, discretie si relaxare. Pentru habitaclu sunt combinate multe materiale (piele, lemn, aluminiu, cauciuc, spuma si plastic), dar tranzitia intre ele este discreta si lipseste notiunea de discrepanta. Lemnul are, de exemplu, accente argintii si se potriveste de minune cu insertiile din aluminiu.

Climatizarea dispune de  un sistem numit Forest Air. Astfel, aerul difuzat in habitaclu este purificat si ionizat pentru a oferi pasagerilor o stare de bine. Doua tipuri de parfum diferite sunt combinate automat si eliberate in sistemul de climatizare pentru a face atmosfera din masina mai placuta. Desigur, nu esti constient de asta in timp ce conduci, dar de fiecare data cand parasesti volanul iti dai seama ca esti odihnit si ca aerul de afara e mai imbacsit.

Ca si dotari masina dispune de intreaga lista de dotari premium: tehnologie Bluetooth, comanda vocala, sistem de infotainment cu display LCD, cruise control, sistem audio Bose cu 16 difuzoare, sistem de navigatie cu hard de 30 GB, etc.

Masina este echipata cu un motor turbo diesel de 3 litri ce dezvolta 238 Cai Putere (CP) si un cuplu maxim de 550 Newton-metru (Nm) si cu o cutie de viteza automata cu sapte rapoarte. Astfel Infiniti M atinge 100 de kilometri pe ora in 6,8 secunde.

Cei sase cilindri înghit cam 12 litri de motorina la fiecare 100 de kilometri parcursi în oras, chiar daca în fisa tehnica japonezii promit 10.3 litri/100 de km. În cazul în care fortati acceleratia si va jucati în functia Sport, valoarea urca usor la 13.5 litri. Pentru mediul extraurban, Infiniti garanteaza un minim de 5.9 litri/100 de kilometri, însa noi ne-am apropiat doar de 7.1 litri/100 de kilometri. Valorile sunt ceva mai mari decât cele ale rivalilor, care reusesc sa se laude cu un consum mediu sub cel de 7.5 litri al japonezilor.

In concluzie, la un pret de 65.600 de euro inclusiv TVA, Infiniti M ofera cel mai bun raport pret-calitate din segmentul sau, lasand la mare distanta concurenta directa.

0 Comentarii pentru Test drive Infiniti M30d 238 CP GT Premium


Nici un comentariu pentru acest drive test.
Fii tu primul care comenteaza

Comenteaza acest drive test:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte drive test-uri

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile