MASINI.ODAT.RO - Drive Test masini noi, Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX

Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX


poze Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX

Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX-1 Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX-2 Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX-3
Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX-4 Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX-5 Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX-6



09 ianuarie 2009

de Nelu Barbu




Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX


Micul ecologist


De cum m-am urcat în masina asta, gândul mi-a fugit la mutunachii aia din reclama. Da, aia cu C’mon ! De ce C’mon si nu Warum, de exemplu?!

Pentru ca nu îti vine sa te întrebi de ce, d-aia. Dar îti vine sa zic
Hai, bah! Nu, nu în sensul hai scoate-ma din mocirla sau hai, te rog, urca panta asta de 6 % , ci în sensul admirativo-uimit: Hai, bah, ca nu se poate!

Ba uite ca se poate ca o masinuta de 1,3 CDTI care dezvolta 75 CP sa zbârnâie ca o albinuta într-o însorita zi de mai. Si când zic albinuta nu ma refer la zgomot, pentru ca de la un motor diesel ma asteptam la ceva mai multa galagie.

Ca o albinuta, spuneam, una vesela si haioasa, pusa pe alergat, dar atenta tare la consumul de miere. Sau de motorina, în cazul nostru. Si ca veni vorba, media consumului a fost pe undeva pe la 5.5, ma jur în franceza! Normal, daca te gândesti ca Bucurestiul a fost pustiu de sarbatori, de ar da Domnul sa fie sarbatoare în fiecare zi! Anormal, daca te gândesti ca din Predeal pâna la iesirea din Sinaia am facut 4 ore si 20 de minute, pe ceas! Deci, cum o dai, tot raul spre bine, consumul modelului în discutie l-ar face sa roseasca si pe un scotian batrân.

M-am topit dupa scaunele si volanul încalzit. Asta cu volanul este mai mult decât utila în diminetile zilelor noastre si unde mai pui ca vorbim de o optiune care nu e disponibila nici macar la toate masinile premium. Asadar, mi-am tinut mâinile ferite de muscatura gerului, ce îmi dadea fiori numai când aruncam un ochi spre termomeru (-16° C).

Nu m-am împrietenit foarte bine cu interiorul. Nu designul deranjeaza ci textura materialelor. Sigur se putea mai bine. Scaunele îti ofera însa suficient confort.

Încântat am fost de modul în care pot fi abordate virajele, fie ele si strânse. Cum s-ar spune, mica, mica, dar usor sportiva. Încântat si de modul de comportare pe drum acoperit cu gheata si zapada. Fara probleme, mosule. Si unde mai pui ca m-am tinut fara probleme dupa un Passat.

Eram gata sa înclud la minusuri portbagajul, micut pentru nevoile din ziua de astazi. Dar e gândit pe 2 nivele. Suficient spatiu si pentru bagajele soacrei în drum spre cel mai apropiat aeroport sau cea mai apropiata gara.

La capitolul aventuri n-am avut probleme cu luminile de data asta. Daaaaar mi-au luat vreo 2 km pâna m-am prins cum se opreste stergatorul spate. Fara panica, dar cu urari de sanatate la gaini si neamuri, m-am prins ca functioneaza pe sistemul comanda dubla. Adica ... apesi o data, porneste ... înca o data, se opreste. C’mon, cât de greu putea fi?! :D



Nota:
Prin modelul Corsa ecoFLEX Opel implementeaza treptat initiativa ecoFLEX pentru o mobilitate compatibila cu mediul, subliniaza potentialul sau de reducere a consumului de carburant si a emisiilor.

Modelul Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX cu 55 kW/75 CP, cu un raport mai mare de actionare a puntii si filtru de particule diesel, este cel mai bun model din gama sa. Modelul bine echipat cu cinci usi emite doar 119 grame de CO2 pe kilometru. Aceasta corespunde unui consum MVEG de 4,5 litri de diesel la 100 km. Modelul Corsa ecoFLEX are o viteza maxima de 163 km/h si accelereaza de la zero la 100 km/h în 14,5 secunde.

Cifrele extraordinar de mici privind consumul si emisiile sunt asigurate de cel mai mic motor turbo-diesel common-rail cu patru cilindri din lume: 1.3 CDTI ECOTEC. Optimizarea hartii motorului ajuta unitatea cu patru supape sa atinga o reducere a consumului mediu la modelele ecoFLEX. Managementul de calitate superioara al carburantului este asigurat de pâna la cinci procese de injectare a carburantului la 1400 bari pe ciclu, care creeaza o atomizare a carburantului extrem de fina în camerele de combustie, cu o capacitate cilindrica totala de 1248 cm3. Randamentul motorului 1.3 CDTI de 55 kW/75 cp este disponibil la 4000 rpm, iar cuplul maxim de 170 sau 200 Nm între 1750 si 2500 rpm.

1.3 CDTI a fost denumit „Motorul anului” în 2004 în clasa de capacitate cilindrica de 1,0 pâna la 1,4 litri de catre jurnalistii auto din 26 tari datorita rafinamentului, sensibilitatii si economiei excelente.



1 Comentariu pentru Test drive Opel Corsa 1.3CDTi 75 CP ecoFLEX


[2009-03-11 18:57:40] Rosoga Ernest
Este un autoturism minunat atat ca putere cat si in privinta consumului .Este deosebit de stabila si foarte ascultatoare la demaraj. are suspensia putin cam rigida da ii face bin la drumuri accidentate.

Comenteaza acest drive test:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte drive test-uri

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile