MASINI.ODAT.RO - Drive Test masini noi, Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE

Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE


poze Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE

Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE-1 Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE-2 Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE-3
Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE-4 Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE-5 Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE-6

15 octombrie 2012



de Batrinu Marius






Test drive PEUGEOT 208 5 usi Hatchback 1.6 VTi 120CP ALLURE








Modern ... Complet ... Peugeot





In aceasta toamna am avut placerea de a testa cea mai spectaculoasa masina lansata in acest an. Este vorba de noul Peugeot 208, un hatchback total nou care ca si concept aduce sub designul sportiv al caroseriei multa eleganta si indrazneala dar mai important, aduce si multe progrese si inovatii ale producatorului Peugeot.

Peugeot 208 si "Let your body drive" sunt o noua stare care doreste sa cucereasca piata de segment. 208 si 508 reprezinta noua fata Peugeot, ce marcheaza un salt intre generatii dar si un nou inceput pentru Peugeot.

In exterior masina aduce un aer nou in gama hatchback si alaturi de 508 promite si aduce o noua revolutie in designul marcii. Cu o caroserie compacta si sportiva micul leu are mari sanse sa atraga publicul feminin.

La interior gasim un mix intre original, modern, confort, eleganta si tehnologie. Si la interior gasim ca si la exterior un design total regandit unde primeaza ergonomia, naturaletea si materialele de calitate. Astfel soferul beneficiaza de un post de condus ergonomic, de un volan de dimensiuni mici, ideal pentru condusul prin oras, beneficiaza de asemenea si de ceasurile de bord de tip "head-up" care au fost mutate din "in interiorul" volanului, ele fiind acum vizibile "deasupra" volanului, o pozitie extrem de confortabila pentru sofat. In plansa de bord gasim integrat ecranul tactil cu ajutorul caruia se acceseaza radio, Bluetooth, hans-free, ...

Interiorul lui 208 este mai mare cu 5% fata de predecesorul sau iar portbagajul are un volum de 285 litri, prin rabatarea banchetei spate volumul se extinde la 1076 litri.

Prin calitatea materialelor, a finisajelor dar si a tehnologiilor disponibile soferului si pasagerilor putem spune despre interiorul lui 208 ca este un interior de limuzina, fiind unul dintre cele mai bune interioare din clasa sa, daca nu cel mai bun.

Peugeot 208 nu este deloc o masina zgomotoasa, antifonarea facand sa nu se auda rularea la viteze mari iar suspensiile completeaza confortul la volan, rezistand cu succes denivelarilor si gropilor din soselele noastre, nefiind nici tari si nici foarte moi, fiind reglate perfect pentru infrastructura noastra rutiera.

Sistemul de franare de pe 208 este foarte bun, fiind supra-dimensionat pentru greutatea masinii, facandu-l astfel ideal pentru sofatul in oras. Totodata, frana cu discuri pe toate cele 4 roti este asistata de ABS, sistem ESP si asistenta la franarea de urgenta.

Motorizarea testata de catre noi este una dintre cele mai puternice pe benzina, 1.6 litri VTi de 120 CP disponibili la 6000 RPM, si un cuplu de 160 Nm disponibil la 4250 RPM. Performantele maxime sunt: acceleratie de la 0 la 100 km/h in 9.9 secunde si viteza maxima fiind de 190 km/h. Motorul de 1.6 VTi 120 Cp este clar un motor de turatie care arata ce poate la turatii de peste 3000 RPM.

Consumul realizat de catre noi a fost in jurul a 10 litri consum urban, la un condus semi-sportiv, iar cel extraurban de 6.5 litri.

Cat priveste siguranta, Peugeot 208 a obtinut de la EuroNCAP punctajul maxim, altfel spus 208 este o masina sigura, avand in dotare ca sisteme de siguranta: 3 tetiere spate, ABS, airbag frontal pentru sofer + pasager cu posibilitatea decuplarii airbag pasager, airbag-uri cortina, airbag-uri laterale fata, centuri de siguranta in 3 puncte, pretensionate, ESP, servofrana + asistenta la franarea de urgenta.

Varianta testata de noi, Allure, vine cu sistem de climatizare automata cu 2 zone, oglinzi electrice incalzite si rabatabile, ecran tactil, sistem audio cu 6 boxe, Bluetooth, MP3 si mufa USB, senzor de lumina si ploaie, 4 geamuri electrice, torpedou refrigerat, faruri de zi cu LED, volan si schimbator imbracate in piele, jante de aliaj pe 16 toli, ornamente cromate, scaune fata incalzite, cotiera centrala, CD player in torpedou, proiectoare ceata cu functia cornering, plafon panoramic transparent.

Pretul noului Peugeot 208 incepe de la 10437 Euro, cu TVA inclus, pentru motorizarea de 1.0 litri si 68 de cp. Varianta testata de noi 1.6 VTi 120CP ALLURE, cu nivel de echipare de varf, costa 16.775 Euro cu TVA.

In concluzie noul Peugeot 208 este un adevarat leu ce surprinde prin designul placut, tehnologiile folosite si mai ales prin confortul extraordinar de la volan, facand din el o masina completa.



0 Comentarii pentru Test drive PEUGEOT 208 5 usi 1.6 VTi 120CP ALLURE


Nici un comentariu pentru acest drive test.
Fii tu primul care comenteaza

Comenteaza acest drive test:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte drive test-uri

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile