MASINI.ODAT.RO - Drive Test masini noi, Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP

Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP


poze Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP

Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP-1 Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP-2 Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP-3
Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP-4 Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP-5 Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP-6



01 decembrie 2013



de Batrinu Marius






Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP


New generation






Ajuns la a treia generatie SUV-ul celor de la SsangYong, Rexton este un model premium, total reinoit fata de generatia precedenta. Intrat de putin timp pe piata noastra, Rexton aduce un aer nou marcii dar si mai important aduce un produs premium la un pret de achizitie foarte bun fata de competitorii directi.


Noua generatia a primit modificari importante in partea frontala, unde noile linii ale capotei, grila si noile faruri cu LED ne aduc in prim plan noua linie de design a marcii.


Rexton e un SUV impozant din punct de vedere al dimesinilor, are 4,76 metri lungime si 1,84 metri inaltime, ca urmare avem si mult spatiu la interior. Modelul dispune de 7 locuri pentru pasageri, cele doua locuri din spate fiind mai greu accesibile si potrivite mai mult pentru copii. La dispozitia pasagerilor este portbagaj de dimensiuni generoase, care variaza intre 935 de litri cu bancheta a 3-a rabatata (in varianta 5 locuri) si 1.524 de litri cu bancheta a 2-a si a 3-a rabatata (in varianta cu 2 locuri).


La interior Rexton facelift nu arata la fel de modern si de reusit precum exteriorul. Stilul folosit este cel clasic, sobru dar foarte practic din puct de vedere al ergonomiei comenzilor. In mijlocul plansei de bord se observa lipsa unui sistem de navigatie modern. Scaunele din primul si al doilea rând ce pot fi încalzite, iar optional pot fi dotate si cu tapiterie premium din piele de culoare neagra sau bej. Ca noutate scaunul soferului poate culisa  automat la intrarea sau la iesirea din autovehicul si poate fi ajustat pe 8 directii, iar scaunul pasagerului ajustabil pe 4 directii, ajutand toate la asigurarea confortului pasagerilor.


Sub capota lui Rexton se gaseste o motorizare noua, un motor dezvoltat de Saangyong  2.0 e-XDI LET - Low-end torque. Acest motor diesel cu injectie directa livreaza o putere de 155 CP si un cuplu de 360 Nm. Cuplul maxim este disponibil in plaja de turatii cel mai des folosita, de 1500-2800 rpm, asigurand astfel un comportament dinamic si un consum de combustibil redus.

 


Transmisia asigura un nivel ridicat de confort la schimbarea treptelor, cu toate ca numarul de rapoarte incepe sa devina mic in comparatie cu ceea ce gasim pe alte modele noi lansate in ultimii ani.

 

 

Rexton este un automobil foarte confortabil. Confortul maxim in timpul rularii este asigurat de suspensia independenta fata cu brat dublu si bara torsiune si de suspensia spate independenta cu 8 brate, caracteristice automobilelor de lux, astfel incat da conducem pe soselele oraselor noastre sa facem o calatorie off-road, confortul resimtit de catre pasageri este unul ridicat.


Masina are o garda la sol de 26 cm si unghiurile destul de bune de trecere care impreuna ii permit sa abordeze trasee mai accidentete, iar reductorul este un garant al iesirii din situatii mai grele. Sistemul de tractiune integrala 4WD proiectat de Borg Warner, poate fi comandat cu ajutorul unui buton din consola centrala, de unde cu o simpla miscare se poate alege unul dintre cele trei moduri de functionare: tractiune spate, tractiune integrasa sau tractiune integrala cu reductor.


Ca si dotari de siguranta in standard, SsangYong Rexton are ABS+EBD, ESP, asistenta activa la franarea de urgenta, airbag-uri laterale si frontale sofer si pasager, sistem ISOFIX pentru scaun copil, centuri de siguranta in trei puncte pentru toate locurile si tetiere active fata.


Lucrul pe care noul SsangYong Rexton il face bine este ca reuseste sa fie un SUV foarte ieftin. Cea mai ieftina versiune pleaca de la 21990 euro cu TVA inclus, in timp ce versiunea de top, cea testata de noi, pleaca de la 27.500 euro cu TVA inclus.


Noul Rexton W iti ofera confortul si dotarile unui SUV care pe langa sistem 4x4 iti ofera si 7 locuri, o motorizare foarte buna si o transmisie confortabila toate acestea la un pret foarte bun, in concluzie este un model bun de luat in seama.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 Comentarii pentru Test drive SsangYong Rexton W 2.0 D 155 CP


Nici un comentariu pentru acest drive test.
Fii tu primul care comenteaza

Comenteaza acest drive test:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte drive test-uri

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile