MASINI.ODAT.RO - Drive Test masini noi, Test-drive cu noul BMW X1
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Test-drive cu noul BMW X1

Test-drive cu noul BMW X1


poze Test-drive cu noul BMW X1

Test-drive cu noul BMW X1-1 Test-drive cu noul BMW X1-2 Test-drive cu noul BMW X1-3
Test-drive cu noul BMW X1-4 Test-drive cu noul BMW X1-5 Test-drive cu noul BMW X1-6

Noul model BMW X1 se poate mandri cu statutul de unul dintre cele mai atractive SUV-uri care sunt pe piata la ora actuala. Aspectul nou ii pune in evidenta sportivitatea si este mai mult decat vizibila o evolutie ridicata a designului fata de modelul anterior. In comparatie cu modelul vechi care semana cu un cross-over, noul model de X1 duce cu gandul mai mult la un X5 micsorat.

Desi vine si cu tractiune integral in versiunile xdrive si are o garda demna de un SUV, modelul nou de BMW X1 se afla in largul lui cel mai bine pe asfalt desi poate fi condus cu usurinta si pe drumurile neasfaltate. In ceea ce priveste designul, cele doua tevi de esapament accesorizate cu ornamente cromate, jantele de 18 inch cu sigla M, anvelopele cu talon ingust si spoilerul masiv sunt doar cateva din ideile constructorului care o sa te faca sa intorci capul dupa acest SUV de marimi reduse.

Modelul pe benzina de 2 litri al modelului X1 dezvolta 192 de cai putere, ceea ce face ca acest SUV sa atinga 100 km/ora in doar 7,7 secunde si sa ruleze cu o viteza maxima de 225km/ora.
In ceea ce priveste consumul de carburant acesta difera in functie de regimul de mers, astfel in oras BMW X1 consuma aproximativ 7%, iar in afara in jur de 5%. Desi majoritatea constructorilor aleg sa isi doteze masinile cu rezervoare mici, constructorii de la BMW au ales pentru acest model un rezervor de 61 de litri care in mod sigur va fi capabil sa asigure o autonomie ridicata.

Spre deosebire de versiunea anterioara, pozitia la volan este mai inalta, lucru care aduce si un plus de vizibilitate. In ceea ce priveste virajele efectuate cu viteza ridicata masina poseda o stabilitate de invidiat. Si la capitolul frane acest model sta foarte bine, atat franele cu disc de pe fata cat si cele de pe spate actioneaza prompt si sporesc senzatia de siguranta.

Fata de vechiul model X1, interiorul este mult mai spatios, acest lucru fiind vizibil pentru cunoscatori inca de la urcarea in masina. Constructorii au facut tot posibilul sa aloce cat mai mult spatiu atat pentru sofer si pasagerul din dreapta acestuia cat si pentru ocupantii locurilor din spate. Bordul masinii este masiv si aerisit, in partea de sus se afla display-ul color, la mijloc sistemul audio si climatizarea, iar intre scaune o consola inalta.

Pentru variantele de baza pretul de pornire este sub 32.000 euro, insa modelul X120i cu tractiune xdrive si pachet M plus multe alte dotari optionale depaseste 52.000 cu taxe.

In ceea ce priveste concurenta, acest SUV se lupta pentru putere cu marci precum Mercedes GLA, Audi Q3 plus alte cateva modele japoneze.

0 Comentarii pentru Test-drive cu noul BMW X1


Nici un comentariu pentru acest drive test.
Fii tu primul care comenteaza

Comenteaza acest drive test:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte drive test-uri

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile