MASINI.ODAT.RO - stiri auto, articole auto, CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009

CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009


poze CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009

CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009-1 CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009-2 CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009-3
CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009-4

CITROËN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009
CRÉATIVE TECHNOLOGIE

Citroën se reinventeaza printr-o noua identitate vizuala, printr-un nou tip de relatii cu clientii si printr-o noua gama de produse. Salonul Auto de la Geneva editia 2009 este oportunitatea ideala pentru publicul larg de a vedea care sunt toate aceste schimbari. Pentru a ilustra acest proces, Citroën expune peste 20 de vehicule, dintre care 5 concepte, in cadrul unui stand care reflecta intocmai noua imagine de marca. Toate modelele intruchipeaza noile obiective Citroën: sa produca masini cu un design inovator si creativ, sa lanseze tehnologii noi si inteligente si sa-si respecte angajamentul de a crea autovehicule cu un grad redus de poluare.

Creativitatea este elementul de baza al identitatii marcii Citroën, iar noua gama de produse a fost conceputa pentru a reinventa marca

Ambitia Citroën este de a satisface o gama foarte larga de clienti si tocmai acesta este punctul unde creativitatea isi spune cuvantul. Citroën a dezvoltat mai multe strategii de produs care se regasesc in modelele expuse la Salonul Auto de la Geneva 2009.

Prima strategie, introdusa cu cativa ani in urma, este sa reinnoiasca vehiculele din gama existenta cu unele mult mai performante. Asa cum a fost cazul cu noul model Citroën C5, la fel se va intampla si cu modelul C3 care anul acesta va fi inlocuit de noul Citroën C3, desigur schimbarile fiind la fel de ambitioase ca si in cazul noului Citroën C5. Pentru a ilustra procesul acestor imbunatatiri continue, Citroën va expune la Geneva ultimele modele lansate din gama.

C4 Picasso si Grand C4 Picasso, lideri in Europa in segmentul MPV, isi extind gama de motorizari. Incepand cu luna mai a acestui an, in functie de tara, cele doua modele vor fi disponibile si in versiunea de motorizare HDi 150 DPFS, motor care respecta deja standardele Euro V.

In acelasi timp, Nemo Combi aduce un omagiu celebrului pestisor din desenele Disney printr-o serie speciala plina de energie. Disponibila, in functie de tara, incepand cu luna iunie a acestui an, seria speciala “Finding Nemo” subliniaza inca o data talentul creativ al marcii Citroën si ilustreaza numeroasele posibilitati de personalizare ale acestui vehicul. Culorile coral si alb la exterior si portocaliu si negru la interior nu lasa pe nimeni indiferent.

A doua strategie este aceea de a satisface doua cerinte ale clientilor care pot fi considerate complementare sau contradictorii:
- Dezvoltarea de vehicule care se adapteaza mai bine nevoilor consumatorului, care vrea masini mai economice si – mai presus de toate acestea – mai inteligente. Aceasta strategie este ilustrata perfect de noul C3 Picasso. Cel mai nou MPV lansat de Citroën este una dintre vedetele standului de la Geneva si se remarca printr-un design inovator si care stabileste noi standarde in ceea ce priveste spatiul si modularitatea unui vehicul.

C-Cactus este un vehicul al viitorului, este o masina pragmatica dar care nu face compromisuri in ceea ce priveste placerea de a conduce. Acest concept exploreaza forme noi de design bazat pe criterii de baza. In prim plan se afla tehnologia ecologica si stilul, restul echipamentelor pastrate fiind doar cele strict necesare pentru confortul pasagerilor. O masina a timpurilor noastre, relaxata si increzatoare, C-Cactus pune accentul, la Salonul Auto de la Geneva, pe formele multiple de exprimare. Pe de-o parte, combinatia de culori, verde cu alb, sugereaza aspectul ecologic al vehiculului, aspect intarit si de tehnologia folosita la propulsarea acestui concept. Pe de alta parte, culoare dominanta este rosul. Aceste culori luminoase sunt de fapt o declaratie optimista care exprima o vedere alternativa asupra fenomenului ecologic. C-Cactus este modelul care confirma implicarea totala a marcii Citroën in protectia mediului inconjurator.

- Dezvoltarea de masini care pun un accent mai mare pe placerea de a conduce si pe aspectul exterior, dar care, in acelasi timp, sunt foarte pragmatice. Clienti aflati in cautarea unor masini care ofera mai mult din punctul de vedere al stilului si al placerii de a le conduce, masini din ce in ce mai sofisticate care sa corespunda din toate punctele de vedere cu necesitatile lor cotidiene, care sa fie functionale, de calitate si la un pret rezonabil. Raspunsul Citroën la toate acestea este noua gama DS. Spiritul DS reflecta exact identitatea Citroën: adica Spirit Diferit. Aceasta gama noua de produse distincte este complementara cu linia de produse existenta deja pe piata. DS INSIDE este conceptul care prefigureaza primul model din aceasta gama.

Technologia in sprijinul progresului

De-a lungul timpului s-au vazut foarte clar legaturile stranse dintre Citroën si tehnologie. Pentru a le oferi pasagerilor maximum de confort si siguranta, Citroën nu inceteaza sa inoveze.

- Snow Motion, sistemul inteligent anti-derapare, este o premiera mondiala in ceea ce priveste tractiunea si siguranta. In functie de piata, sistemul este disponibil in echiparea standard pe modelele C4 Picasso si Noul C5 fara un cost suplimentar pentru client. Vehiculele dotate cu un sistem conventional de control al tractiunii regleaza derapajul rotilor distribuind mai putin cuplu atunci cand detecteaza o aderenta scazuta. In conditii extreme, aceste sisteme nu sunt de fiecare data foarte eficiente. Snow Motion rezolva aceasta problema datorita unui sistem de control al tractiunii complet nou, care permite modelului C5 sa inainteze eficient si in siguranta pe drumurile acoperite de zapada si gheata.

- Grip Control, sistemul care va fi disponibil incepand cu a doua jumatate a anului 2009, in functie de tara, este ideal pentru clientii care cauta un vehicul cu capacitati mai bune in off-road. Acesta ofera o tractiune mult mai buna decat un vehicul normal, indiferent de suprafata de rulare. Grip Control optimizeaza tractiunea celor doua roti motrice fata printr-un sistem avansat anti-derapare incorporat in unitatea de control a ESP-ului. Pentru o aderenta optima, indiferent de situatie, Grip Control dispune de cinci moduri ce pot fi selectate de sofer cu ajutorul unui buton special amplasat pe consola centrala. Cele 5 moduri sunt: Standard, Zapada, Off-road, Nisip sau ESP Off.

Citroën, deschizator de drumuri in ceea ce priveste solutiile de protectie a mediului inconjurator

Citroën are ca obiectiv sa devina lider in ceea ce priveste tehnologiile care reduc consumul de combustibil si nivelul emisiilor de CO2. Datorita inovatiilor tehnologice din ultimii ani, in prezent, 30% dintre vehiculele vandute de Citroën in Europa au emisii de 120 g, sau chiar mai putin, de CO2 pe kilometru. In acelasi timp, pentru al 5-lea an consecutiv, Citroën se afla pe primul loc in Europa in ceea ce priveste media de emisii de CO2 pe kilometru cu toata gama de autovehicule.

Citroën reconfirma angajamentul de a dezvolta noi solutii de protectie a mediului inconjurator si se remarca prin tehnologiile folosite pe actuala gama de autovehicule:
· Vehicule ecologice, precum Citroën C1, cu emisii de doar 106 g CO2/ km. Citroën este lider in ceea ce priveste vehiculele ecologice si economice avand o cota de piata de 23% pe segmentul de vehicule cu emisii de pana in 110 g CO2/km;
· Folosirea de tehnologii inovatoare, precum cutia de viteze pilotata, care combina manevrabilitatea cu economia de combustibil (o reducere intre 3 si 5% a consumului de combustibil in comparatie cu o cutie manuala).

Citroën este lider in Europa in ceea ce priveste echiparea modelelor din gama cu aceasta cutie, ea fiind disponibila pe modelele C1, C2, C3, C4, Nemo, C4 Picasso si Grand C4 Picasso.

· Tehnologiile viitorului:
- noua generatie a sistemului Stop & Start, care va fi disponibila incepand cu 2010 la toata gama de motorizari (diesel si benzina). Pentru performante mai bune, noul sistem Stop & Start va recupera si energia degajata la deccelerare si franare pentru a reincarca bateria vehicului, limitand astfel si mai mult consumul de combustibil.

Conceptul C3 Picasso va fi si el expus la Geneva intr-o combinatie de culori care sugereaza puritatea. Ilustrand angajamentul Citroën in dezvoltarea acestei tehnologii, conceptul C3 Picasso este echipat cu ultima generatie a sistemului Stop & Start cuplat la o cutie in sase trepte EGS si care are emisii de doar 110 g CO2/km;
- tehnologia hibrida, disponibila pe conceptul C4 WRC HYbrid4, subliniaza implicarea totala a constructorului Citroën in dezvoltarea tehnologiilor de protectie a mediului inclusiv in competitiile sportive. Conceptul C4 WRC combina tehnologia actuala din Campionatul Mondial de Raliuri, cu o baterie care se reincarca cu ajutorul energiei recuperate la franare pe probele speciale sau pe sectoarele de legatura. C4 WRC HYbrid4 poate folosi motorul electric pe sectoarele de drum de legatura, necronometrate in competitie, respectand astfel cele mai exigente cerinte in ceea ce priveste nivelul de zgomot si emisiile de noxe;
- tehnologia electrica, disponibila pe conceptul C-Cactus, subliniaza solutiile inovatoare dezvoltate de Citroën in acest domeniu. Acest concept are emisii de noxe egale cu zero (0 g CO2/km).

Concepte care se disting prin design si inovatii

Doua concepte scot in evidenta capacitatea si credibilitatea marcii Citroën
: - Un design distinctiv cu DS INSIDE. Creativ si avansat din punct de vedere tehnologic, conceptul DS INSIDE este un obiect al placerii, un vehicul plin de stil. El prefateaza modelul DS3, primul vehicul din noua gama DS, programat pentru lansare la inceputul anului 2010. Acest concept in 3 usi este compact, elegant si rafinat. Liniile sale fluide exprima dinamismul masinii, dar si performantele liniare. Fiecare detaliu al masinii reflecta un design aparte, un design inedit precum aripa dorsala a unui rechin, un design care simbolizeaza gama DS INSIDE.

- Creativitate cu GTbyCITROËN. Admirat la Salonul Auto de la Paris 2008, si incununat cu premiul Louis Vuitton Classic Concept 2008 la Geneva, GTbyCITROËN este un concept care a facut din Citroën primul constructor care a dezvoltat o masina special pentru lumea virtuala. GTbyCITROËN este un concept creat special pentru jocul Gran Turismo 5. GTbyCITROËN face senzatie in lumea sporturilor cu motor datorita stilului dinamic, a liniilor aerodinamice si a graficii exceptionale. Spatele este supradimensionat, exagerat de lung, pentru a crea un efect de persistenta pe retina. Ideea este de a face, ca vizual, acest concept car sa para si mai rapid. Gradatia alb spre gri pe partile laterale subliniaza acest lucru si da impresia unei miscarii continue. In joc, GTbyCITROËN este echipat cu un propulsor electric alimentat de o pila de combustibil cu emisii de CO2 egale cu zero. Conceptul rivalizeaza astfel cu cei mai performanti dintre concurentii sai si accentueaza preocuparea permanenta a marcii Citroën pentru protectia mediului inconjurator.




Vezi stiri auto despre:
masini, masini noi, salon auto, citroen, concept, salonul auto de la geneva, campionatul mondial de raliuri, salonul auto de la paris, esp, euro 5, citroen c5, hdi, c5, citroen c1, citroen c3, gt by citroen, citroen c4 picasso, c1, c4 picasso, c3, citroen c3 picasso, citroen c2, ds, c3 picasso, citroen ds, c2, sistem start and stop, nemo combi, citroen nemo combi, citroen c-cactus, c-cactus, grand c4 picasso, ds inside, c4 wrc hybrid4, esg, citroen grand c4 picasso, citroen c4 wrc hybrid4

0 Comentarii pentru CITROEN LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA 2009


Nici un comentariu pentru aceasta stire auto.
Fii tu primul care comenteaza

Comenteaza aceasta stire auto:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte stiri auto

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile