carvertical VIN

In luna iulie concernul Volkswagen a imbunatatit volumul livrarilor

img
Home / Stiri si noutati auto / In luna iulie concernul Volkswagen a imbunatatit volumul livrarilor

 
 
 
 
În luna iulie, concernul Volkswagen si-a îmbunatatit volumul livrarilor la nivel mondial cu 6,7 procente.
Marca Volkswagen a înregistrat o crestere de 15,2 procente
Directorul de vânzari al concernului, Wittig: „Suntem atenti la evolutia viitoare“
Wolfsburg / Bucuresti, 18 august 2009 – În luna iulie, pentru a treia oara consecutiv, concernul Volkswagen a înregistrat o crestere la capitolul livrarilor la nivel mondial. În ciuda unei situatii dificile care se mentine pe pietele mondiale ale autovehiculelor, cel mai mare producator de automobile din Europa, cu 556.900 de autovehicule (iulie 2008: 521.100)*, a înregistrat o crestere de 6,7 procente. În primele sapte luni ale anului curent au fost livrate clientilor 3,65 milioane de autovehicule (ianuarie – iulie 2008: 3,79; -3,5 procente)** . Astfel, concernul Volkswagen a obtinut rezultate mult mai bune decât piata de ansamblu. Acesta a înregistrat în aceeasi perioada o scadere de aproximativ 16 procente.
„Suntem pe drumul cel bun si câstigam cote de piata suplimentare la nivel mondial. Volumul actual al livrarilor noastre depaseste cota planificata. Aceste rezultate dovedesc faptul ca suntem prezenti pe pietele potrivite cu produsele potrivite la momentul potrivit”, a afirmat luni la Wolfsburg directorul de vânzari al concernului, Detlef Wittig. „Aceasta situatie ne ofera pentru perioada ulterioara crizei o pozitie solida pozitiva de plecare. Dar recesiunea nu a trecut înca. Poate ca am depasit punctul minim, dar nu se constata înca o revenire durabila a pietelor mondiale. Din acest motiv suntem atenti la evolutia viitoare”, afirma Wittig.
Evolutie pozitiva remarcabila pe pietele principale reprezentate de Germania si China
Concernul Volkswagen a reusit sa se impuna din nou prin rezultate remarcabile la capitolul livrarilor pe pietele sale importante de desfacere. În Germania, volumul vânzarilor a crescut cu 26,9 procente, la 113.700 (89.600) autovehicule. Efectele primei de casare au fost în continuare pozitive. „În Germania aceasta prima a adus concernului pâna la 250.000 clienti noi”, a afirmat Wittig. Sustinuta prin masuri de promovare initiate de stat, si piata din China se dezvolta pozitiv. Cu cele 127.900 autovehicule (76.000) si o crestere de 68,4 procente în raport cu anul precedent, concernul a obtinut pe aceasta piata cele mai bune rezultate de vânzare într-o singura luna.
Situatia tensionata înregistrata pe numeroase piete de automobile a afectat însa în anumita masura si concernul Volkswagen. În Europa au fost livrate clientilor un numar total de 286.900 autovehicule (295.800; -3,0 procente). S-au constatat în special efectele dificultatilor înregistrate pe piata din Spania, precum si din Europa Centrala si de Est.
În America de Sud, concernul a vândut în luna iulie 74.400 autovehicule (75.700; -1,8 procente) într-o piata de ansamblu cu o scadere de 11 procente. În America de Nord au fost livrate clientilor un numar de 41.100 autovehicule (42.400), ceea ce corespunde unei scaderi de 3,1 procente. În ciuda masurilor de promovare initiale de stat, piata de ansamblu a înregistrat o scadere cu 13 procente în comparatie cu anul precedent. Regiunea Asia/Pacific a continuat pe de alta parte evolutia pozitiva remarcabila – în special ca urmare a succeselor înregistrate în China. În conditiile unei cresteri de piata de 14 procente, la concernul Volkswagen volumul de livrari s-a majorat la 139.300 autoturisme (88.200), reprezentând o suplimentare cu 58,0 procente.
Cresterea volumului de livrari a marcii Volkswagen în luna iulie cu 15,2 procente
Marca Volkswagen autoturisme a înregistrat din nou o evolutie pozitiva: în luna iulie, cu 351.000 autoturisme (304.800), marca principala si-a majorat volumul de livrari cu 15,2 procente. Pe lânga gama Golf, s-au vândut foarte bine si Lavida, Passat Lingyu, Jetta si New Bora, modele de succes în China. În Germania, marca a înregistrat o crestere cu 38,3 procente, cu 60.400 autovehicule comercializate (43.700), iar în China cu 67,5 procente, cu 104.300 autovehicule vândute (62.300). În primele sapte luni ale anului 2009 au fost livrate astfel 2,3 milioane autovehicule (2,21; +3,8 procente) .
În luna iulie, Audi a vândut la nivel mondial 85.000 (83.200) autovehicule, ceea ce reprezinta o crestere de 2,1 procente. Ca marca premium de top, Audi a profitat de evolutia pozitiva din China, unde, cu cele 13.400 autoturisme (9.400; +42,5 procente), a atins un rezultat record. Rezultate îmbucuratoare la capitolul vânzarilor au fost înregistrate pentru modelele A3, Q5 si A6 Limousine. În Europa de Vest, Audi s-a impus ca cea mai importanta marca premium, obtinând pozitia de lider ca urmare a cresterii cotelor de piata.
Škoda a înregistrat un rezultat de vânzari de 55.800 autoturisme (58.100; -4,0 procente). În special în Germania, Polonia si China s-a înregistrat o crestere semnificativa a marcii.
Gratie primei de casare, SEAT a obtinut în Germania o crestere a volumului de livrari de 71,7 procente, la 5.600 autoturisme (3.300). În piata sa de baza din Spania, cu cele 10.300 autoturisme (9.300) s-a realizat o crestere de aproximativ 11 procente în comparatie cu anul precedent, fiind recâstigata pozitia de lider de piata. În total, SEAT a obtinut în luna iulie, cu 33.300 autovehicule (32.200; +3,6 procente), un rezultat pozitiv de livrare.
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *