carvertical VIN

Noul BMW Seria 6 Cabriolet

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul BMW Seria 6 Cabriolet

Noul BMW Seria 6 CabrioletCabrioletele BMW au fost întotdeauna modelele superlativelor. Acum marca deschide un nou capitol din istoria acestor modele, o poveste începuta în urma cu câteva decenii. Noul BMW Seria 6 Cabriolet se remarca în segmentul exclusivist al cabrioletelor premium  prin tehnologia avansata a sasiului care dispune de sisteme unice în segment, prin propulsoare deosebit de eficiente, un confort îmbunatatit si solutii de infotaiment de avangarda. Noul model va fi prezentat în premiera la Salonul Auto de la Los Angeles si are programat debutul pe piata din Europa, inclusiv România, în luna martie a anului viitor.Ambianta luxoasa a interiorului, evidentiata de cockpitul ergonomic, învaluie pasagerii într-un sentiment de siguranta exclusivista. Functionalitatea de înalta clasa a interiorului este evidentiata clar prin displayul de mari dimensiuni – amplasant într-un nou design, desprins din consola centrala, cu design flatscreen – al sistemului de control iDrive, aflat în echiparea standard.La lansare BMW Seria 6 Cabriolet va fi disponibil în doua versiuni de motorizare. Propulsorul cu opt cilindri din echiparea BMW 650i Cabriolet ofera 300 kW/407 CP.  O varianta exclusiva a motorului cu sase cilindri dispusi în linie, cu BMW TwinPower Turbo, injectie directa si VALVETRONIC, care genereaza 235 kW/320 CP, a fost dezvoltata pentru BMW 640i Cabriolet. În dotarea standard, cele doua motoare beneficiaza de transmisie automata Sport, cu opt trepte. Elementele BMW EfficientDynamics aflate în dotarea standard includ, în cazul modelului BMW 640i Cabriolet, functia Auto Start-Stop.Tehnologia sasiului, fara rival în acest segment, functioneaza în tandem cu motoarele revolutionare pentru un dinamism de exceptie si un confort fara precedent. Noul BMW Seria 6Cabriolet este echipat standard cu Drive Dynamic Control, care permite conducatorilor sa opteze pentru propriile reglaje ale suspensiei, în timp ce sistemul Adaptive Drive, disponibil ca optiune, ofera amortizoare si bare stabilizatoare controlate electronic. Pe lânga servodirectia electromecanica, disponibila standard, o alta particularitate unica în acest segment este sistemul optional Integral Active Steering (Directie Activa Integrala).De asemenea, noul BMW Seria 6 Cabriolet îsi subliniaza exclusivitatea prin numeroase elemente BMW ConnectedDrive unice în segment. Gama de sisteme optionale de asistare a conducatorului include camera de luat vederi pentru mersul înapoi Surround View (sistem de trei camere de luat vederi pentru o perspectiva panoramica), BMW Night Vision cu sistem de recunoastere a pietonilor si BMW Parking Assistant (sistem pentru parcarea lateral automata). Noul BMW Seria 6 Cabriolet este singurul automobil din segment care este echipat cu Head-Up Display.Design: eleganta atletica, sportivitate naturala.Luxoasa si, în acelasi timp, dinamica, experienta la volanul noului BMW Seria 6 Cabriolet este reflectata de designul exterior, caracterizat de eleganta atletica si de sportivitate. Capota lunga si arcuita, habitaclul versatil, ampatamentul lung, consolele scurte si linia dreapta a profilului se combina pentru a crea proportiile specifice unui cabriolet BMW.Interactiunea exacta a suprafetelor sculpturale creeaza imaginea impresionanta si eleganta a noului BMW Seria 6 Cabriolet.Asemenea liniilor care se proiecteaza din fata si continua pe toata lungimea automobilului, suprafetele caroseriei, curbate armonios, fac trimitere la miscarea valurilor produse de o barca cu motor atunci când traverseaza apa. În continuarea acestei idei, suprafata de la nivelul taliei, curbata spre interior, reproduce puntea eleganta a unui yacht.Partea frontala: orientata spre înainte si cu accent pe sosea.Noul BMW Seria 6 Cabriolet îsi scoate în evidenta caracterul dinamic si prin designul deosebit al partii frontale. Grila BMW de mari dimensiuni si usor înclinata spre înainte, prizele generoase de aer, capota conturata frapant si pasajele musculoase ale rotilor vorbesc despre forta, sportivitate. Elementele cromate integrate in spoilerul fata accentueaza suplimentar latimea automobilului. Optional, proiectoarele de ceata care constau dintr-o serie de trei grupuri LED sunt plasate în fata acestor elemente cromate.Farurile standard cu xenon ale noului BMW Seria 6 Cabriolet folosesc imaginea de inele duble specifica marcii. În echipare standard, o banda de evidentiere le traverseaza în partea superioara; aceasta poate fi înlocuita cu o banda LED, atunci când se opteaza pentru farurile adaptive. Farurile de zi iau forma unor inele de lumini LED care scot în evidenta automobilul. Sub faruri, sculptata în interior, exista o banda orizontala de lumini care îndeplineste rolul de semnalizator.Lateral: linii prelungite, curbe atletice.Datorita liniilor cursive neîntrerupte, silueta modelului BMW Seria 6 Cabriolet denota o eleganta deosebita. Curbele puternice, care imita miscarea naturala a valurilor, ofera automobilului o sportivitate fireasca. Emblematica pentru BMW, linia îngusta de la nivelul mânerelor se pierde în nervura pasajului rotilor fata – în care se ascund semnalizatoarele – si se extinde pe toata lungimea, pâna la stopuri.O alta linie caracteristica este eliberata din convexitatea eleronului fata, se extinde puternic peste rotile fata, asemenea unui val înainte de spargere, dupa care continua orizontal spre spate. Împreuna acestea creeaza o forma dinamica de pana care accentueaza caracterul orientat spre înainte al automobilului.Partea din spate – cu o latime accentuata pentru o aparitie puternica.Suprafetele largi si drepte definesc spatele noului BMW Seria 6 Cabriolet. Liniile orizontale clare accentueaza ecartamentul lat al noului automobil. Usor concava, sectiunea inferioara a capotei portbagajului produce efecte de lumini si umbre care confera o luminozitate suplimentara acestei zone a automobilului. Ansamblul de stopuri din doua piese în forma de “L”, specifica marcii, creeaza un aspect dinamic si foarte sportiv. În interiorul stopurilor, doua benzi de lumini LED creeaza aspectul nocturn atât de familiar pentru BMW. Semnalizatoarele si stopurile pentru frâne sunt si ele echipate cu LED-uri.Interior: scaune pentru patru persoane.Noul BMW Seria 6 Cabriolet este conceput ca un model cu 2+2 locuri. Interiorul ofera scaunele create individual pentru conducator, pasagerul din dreapta si cei din spate. Materialele de foarte buna calitate, culorile alese cu grija si, din nou, suprafetele conturate cu atentie pentru detalii sunt combinate pentru a produce o ambianta definita prin lux, dinamism si functionalitate eleganta. Un element emblematic pentru BMW în designul interior este aranjamentul cockpitului cu orientare catre conducator. Sectiunea centrala a panoului de instrumente, care cuprinde si afisajul de control al sistemului iDrive, prizele centrale de aer si butoanele de control pentru sistemul audio si aer conditionat sunt înclinate usor catre cel de la volan. La acestea se adauga schimbatorul de viteze si butoanele pentru frâna de parcare, operarea acoperisului si Drive Dynamic Control, care sunt localizate pe o suprafata ce se deschide spre conducator.Zona pasagerului din dreapta este delimitata de o suprafata care se curbeaza elegant de la cotiera spre lateralul consolei centrale, urca spre exteriorul bordului si apoi orizontal spre ornamentul usilor. Aceasta ofera o împrejmuire armonioasa a zonei pasagerului din dreapta, care creeaza un sentiment de siguranta exclusivista. Conturul suprafetei spate de la nivelul taliei, care se extinde usor în interior între cele doua tetiere, evidentiaza amplasamentul individual al scaunelor din spate.Premiera: display de control cu design flatscreen.Panoul de instrumente cu tehnologie “Black Panel” integreaza instrumentele circulare, traditionale pentru modelele sport, cu tehnologia moderna de afisare. Sistemul de navigatie, telefonul si functiile de divertisment sunt operate prin utilizarea unui sistem de control iDrive, existent în echiparea standard, al carui afisaj de control dispune de un design inovator.În premiera pentru BMW Seria 6 Cabriolet, monitorul de bord ia forma unui display flatscreen independent. Ecranul standard de 7 toli (17,8 cm) poate fi schimbat cu unul de 10,2 toli (25,9 cm)  aflat în echiparea sistemului optional de navigatie Professional. Acesta din urma dispune de o rama cromata prin galvanizare. Grosimea minima a monitorului face ca acesta sa semene cu o unitate flatscreen. Noua pozitionare a display-ului influenteaza si arhitectura panoului de instrumente, care acum se ridica usor în fata conducatorului si a pasagerului din dreapta în stilul cockpitului de la o barca de viteza.Exclusiv si distinctiv: acoperisul soft-top.Înca o data, noul BMW Seria 6 Cabriolet dispune de un acoperis soft-top, din material textil, operat electric. Acoperisul este alcatuit din mai multe straturi speciale si a fost optimizat în ceea ce priveste proprietatile acustice si rigiditatea structurii si pentru o izolare de foarte buna calitate, astfel ca noul cabriolet poate fi folosit fara probleme pe tot parcursul anului.Tranzitia liniei acoperisului spre partea spate se face cursiv precum la un coupé hard-top. Luneta de sticla, verticala si încalzita, este pozitionata chiar în vecinatatea scaunelor din spate si poate fi coborâta/ridicata separat de acoperis.Operatia automata de deschidere si închidere a acoperisului este activata standard prin utilizarea unui buton de pe consola centrala. Optiunea Comfort Access permite initierea procedurii prin utilizarea unui buton aflat pe telecomanda integrata în cheia automobilului. Deschiderea acoperisului dureaza 19 secunde, în timp ce procesul de închidere necesita 24 de secunde. Ambele operatiuni pot fi activate si în timpul deplasarii, la viteze de pâna la 40 km/h.Acoperisul noului BMW Seria 6 Cabriolet este disponibil în trei variante cromatice, inclusiv cu noul efect Anthracite Silver, care adauga o nota suplimentara de stil. Pentru exterior sunt disponibile doua nuante coloristice uni si sapte variante metalizate. Ca alternativa la echiparea standard cu piele Dakota, clientii pot opta pentru versiunea cu piele Exclusive Nappa, care poate fi comandata în patru nuante. Optional, panoul de bord, consola centrala si sectiunea superioara a panourilor usilor si a ornamentelor laterale pot fi si ele tapitate cu piele Exclusive Nappa. În plus, tot optional, elementele de interior acoperite cu piele Exclusive Nappa pot fi comandate cu cusaturi cu nuante contrastante.Scaune cu confort optimizat; la nevoie, volumul portbagajului poate fi extins.Cu o lungime de 4.894 milimetri, noul BMW Seria 6 Cabriolet este mai lung cu 74 milimetri decât predecesorul sau. În aceeasi maniera, ampatamentul extins masoara acum 2.855 milimetri. De asemenea, automobilul a crescut cu 39 milimetri în latime la 1.894 milimetri, în timp ce înaltimea a scazut cu noua milimetri, la 1.365 mm. Aceste dimensiuni creeaza nu doar o impresie mai puternica, ci si o eleganta generala, si contribuie la cresterea spatiului interior. Noul BMW Seria 6 Cabriolet ofera mai mult spatiu la nivelul capului – atât în fata, cât si în spate. La acestea se adauga si reglarea pe înaltime a scaunelor conducatorului si al pasagerului din dreapta. Cresterea în latime poate fi observata de pe orice scaun, iar pasagerii din spate beneficiaza de mai mult spatiu la nivelul picioarelor. Unghiul de rabatare al spatarelor de la scaunele spate a fost si el optimizat fata de precedentul model si acum atinge aproape acelasi unghi pe care îl ofera versiunile BMW sedan.Un sac pentru schiuri cu o deschidere în spatarul scaunelor din spate este disponibil ca optiune si ofera spatiu pentru doua perechi de schiuri. Noul BMW Seria 6 Cabriolet dispune de un portbagaj de 300 litri când acoperisul este strâns, ceea ce permite încarcarea a doi saci de golf (46 toli / 117 cm) si a unei serviete. La închiderea acoperisului, compartimentul variabil de stocare a soft-topului poate fi rabatat printr-o singura miscare, iar capacitatea portbagajului creste la 350 litri.Dezvoltare noua a scaunelor usoare, masuri extinse de siguranta.Noul BMW Seria 6 Cabriolet este echipat cu scaune foarte usoare – o dezvoltare recenta – care au integrat sistemul centurilor de siguranta si sunt disponibile în trei variante. Ca alternativa la modelele standard, clientii pot comanda scaune sport cu tetiere integrate sau versiunea mai confortabila cu reglaje extinse. Toate aceste scaune vin dotate cu tetiere active în caz de accident.Gama echipamentelor standard de siguranta include, printre altele, airbaguri frontale, airbaguri laterale pentru cap si torace integrate în scaun, centuri automate cu trei puncte de prindere pentru toate locurile, limitatoare de forta si pretensionare la cele din fata, sistem ISOFIX de prindere a scaunelor pentru copii si sistem de protectie în caz de rasturnare.Acesta din urma a fost dezvoltat suplimentar pentru noul BMW Seria 6 Cabriolet si consta din doua bare dispuse în spatele tetierelor de la locurile spate. Imediat ce electronica centrala de siguranta înregistreaza pericolul rasturnarii automobilului, mecanismul pirotehnic de declansare este activat si duce la ridicarea barelor de protectie la rasturnare.Utilizarea extinsa a materialelor speciale si dezvoltarea structurii purtatoare de sarcina au îmbunatatit semnificativ constructia caroseriei pentru un comportament mai dinamic si mai multa siguranta. Rigiditatea statica de torsiune este acum mai mare cu aproximativ 50 de procente fata de predecesor. În interesul unei optimizari a masei, usile, capota si suportii arcurilor de la puntea fata sunt integral din aluminiu, în timp ce aripile spate, capota acoperisului si cea a portbagajului sunt dintr-un material compozit cu fibra de sticla.Putere exceptionala: motoare cu opt, respectiv cu sase cilindri cu BMW TwinPower Turbo.Dezvoltarea instantanee a puterii si cuplul sunt particularitatile principale ale celor doua motoare disponibile la lansarea noului BMW Seria 6 Cabriolet. Propulsorul V8 si cel cu sase cilindri dispusi în linie beneficiaza de tehnologia BMW TwinPower Turbo si injectie directa, iar caracterul lor sportiv este combinat cu o cursivitate remarcabila si o eficienta exceptionala.Motorul cu opt cilindri, de 4,4 litri, de la noul BMW 650i Cabriolet dezvolta o putere maxima de 300 kW/407 CP pe un interval al turatiilor cuprins între 5.500 si 6.400 rpm, iar cuplul maxim de 600 Newton metri este atins între 1.750 si 4.500 rpm. Acest motor unic, ale carui turbocompresoare sunt pozitionate între profilul V dintre cele doua rânduri de cilindri, produce un flux instantaneu si constant de putere. Noul BMW 650i Cabriolet efectueaza sprintul de la 0 la 100 km/h în 5,0 secunde, iar electronica limiteaza viteza maxima la 250 km/h. Acest motor de top detine si o eficienta extraordinara pentru un model din clasa lui de putere, asa cum arata consumul mediu în ciclul de testare UE – 10,7 litri per 100 kilometri – si nivelul emisiilor CO2 – 249 grame per kilometru.Motorul cu sase cilindri aflat sub capota noului BMW 640i Cabriolet combina tehnologia BMW TwinPower Turbo si injectia directa cu gestiunea complet variabila a supapelor VALVETRONIC. Toate acestea permit propulsorului de 3,0 litri sa atinga un maximum de 235 kW/320 CP la 5.800 rpm si un vârf al cuplului de 450 Newton metri între 1.300 si 4.500 rpm. Motorul propulseaza BMW 640i Cabriolet de la 0 la 100 km/h în 5,7 secunde si la o viteza maxima de 250 km/h, de asemenea limitata electronic. Consumul mediu conform standardelor UE este de 7,9 litri per 100 kilometri, iar emisiile CO2 de 185 grame per kilometru.Transmisie automata Sport cu opt trepte si BMW EfficientDynamics în dotarea standard.Cutia de viteze automata cu opt trepte, disponibila standard la noul BMW Seria 6 Cabriolet, reprezinta o combinatie a sportivitatii, confortului de schimbare a treptelor si eficientei fara egal în acest segment. Schimbarea rapida si exacta a treptelor de viteza si convertizorul de cuplu cu eficienta deosebita diferentiaza aceasta transmisie de cele ale concurentei. O configuratie inovatoare a angrenajului permite ca aceasta cutie de viteze sa ofere opt trepte si implicit rapoarte mai lungi – optimizeaza demarajul automobilului, dar permite conducatorului si sa economiseasca combustibil prin rularea la turatii joase – toate cu o constructie compacta si masa redusa. Cel de la volan poate schimba vitezele si manual prin utilizarea clapetelor de pe volan.Pe lânga eficienta motoarelor si a transmisiei automate Sport cu opt trepte, o gama larga de masuri BMW EfficientDynamics contribuie si ea la reducerea consumului si a emisiilor.Tehnologii precum recuperarea energiei frânelor, servodirectie electrica (EPS), operarea la nevoie a componentelor auxiliare, constructia ultrausoara si pneurile cu rezistenta redusa la ruliu asigura o eficienta maxima. În plus, noul BMW 640i Cabriolet este echipat cu control activ automat al clapetelor de admisie a aerului din grila de radiator si cu functia Auto Start Stop. Atunci când conducatorul opreste la o intersectie sau într-o aglomeratie din trafic, motorul este oprit automat. La eliberarea pedalei de frâna, motorul reporneste imediat. În cazul utilizarii functiei Auto Hold, motorul este repornit la apasarea acceleratiei.Tehnologie avansata a sasiului, inclusiv servodirectie electrica; optional, directie activa integrala.Tehnologia avangardista a sasiului ofera noului BMW Seria 6 Cabriolet tot ce are nevoie pentru un comportament sportiv si un confort exceptional. Suspensia cu dublu brat de la puntea fata si cea integrala din spate sunt realizate predominant din aluminiu. Reglajul sasiului se face în functie de cerintele conducatorilor asigurând un comportament sportiv, chiar daca amortizoarele reactioneaza imediat la denivelari în suprafata drumului sub acceleratii laterale majore. Sistemul optional Adaptive Drive, care include Dynamic Damper Control (Control Dinamic al Amortizoarelor) si sistem Dynamic Drive (bare stabilizatoare controlate electronic) ofera conducatorului un raspuns si mai exact. Amortizoarele controlate electronic se adapteaza atât la tipul de suprafata, cât si la stilul de condus pentru a preîntâmpina miscarile nedorite ale caroseriei. Sistemul de stabilizare a ruliului reduce factori precum balansul caroseriei în virajele rapide si la schimbarile bruste de directie.Servodirectia electrica cu Servotronic poarta marca BMW pentru un raspuns direct, precizie, confort si eficienta, unica în segmentul din care face parte si BMW Seria 6 Cabriolet. La aceasta se adauga faptul ca noul BMW Seria 6 Cabriolet este primul automobil din clasa lui care poate fi comandat, ca dotare optionala, cu Integral Active Steering (directie activa integrala). Acest sistem combina Active Steering (directia activa) pentru puntea fata, deja disponibila la predecesorul sau, cu un sistem de bracare al puntii spate care permite controlarea unghiului de directie si a puterii de asistare pe ambele punti cu ajutorul unor motoare electrice. Bracajul rotilor spate se face pâna la 2,5 grade luând în considerare o serie de factori precum unghiul volanului, viteza de rotatie a rotilor, acceleratia laterala sau ruliul. La viteze de pâna la 60 km/h rotile puntii spate sunt bracate în sens opus fata de cele fata pentru a creste manevrabilitatea automobilului si a micsora raza de bracaj cu pâna la 0,5 metri. La viteze mai mari, pentru o stabilitate mai buna în viraje, rotile bracheaza în acelasi sens. Integral Active Steering asigura o agilitate remarcabila la traversarea virajata si în traficul cotidian, precum si mai multa siguranta la viteze mai mari.Drive Dynamic Control permite setari extinse pentru suspensie.Datorita sistemului Drive Dynamic Control, calitatea sportivitatii si a confortului pot deveni prioritare în functie de situatie. Conducatorul poate face propria alegere a reglajelor suspensiei printr-unul din modurile NORMAL, SPORT si SPORT+, totul prin utilizarea unui buton de pe consola centrala. Daca s-a optat pentru Adaptive Drive, cel de la volan poate face uz si de reglajul COMFORT. În acest caz, pe lânga ajustarea raspunsului acceleratiei, a reactiei motorului, a caracteristicilor servodirectiei, a pragului de raspuns al DSC si a dinamicii schimbarilor transmisiei automate, Drive Dynamic Control intervine si asupra raspunsurilor amortizoarelor si a setarilor stabilizarii ruliului. La modelele echipate cu directie activa integrala, nivelul de asistenta variaza în functie de modul selectat, nu doar de viteza. În consecinta, în modurile SPORT si SPORT+, reactiile sportive ale automobilului sunt accentuate si mai mult.Frânele cu etrier din materiale ultra-usoare si discuri ventilate opereaza cu precizie maxima, iar eficienta lor este sporita de Dynamic Stability Control (DSC / Controlul Dinamic al Stabilitatii). Acest sistem reuneste o serie de tehnologii precum sistemul împotriva blocarii rotilor la frânare (ABS), Dynamic Traction Control (DTC), Cornering Brake Control (CBC / Control al Frânarii în Viraje), Dynamic Brake Control (DBC / Controlul Dinamic al Frânarii), Start-off Assistant, functie de uscare automata a frânelor si compensare a a raspunsului frânelor. Echipamentele standard includ jante de 18 toli, din aliaj, pentru noul BMW 650i Cabriolet sau de 17 toli pentru noul BMW 640i Cabriolet, precum si pneuri runflat si indicator de pierdere a presiunii în pneuri.Caracteristici avansate de sporire a confortului si optiuni exclusive de la BMW ConnectedDrive.Printre dotarile îmbunatatite de confort, în echiparea standard a noului BMW Seria 6 Cabriolet se numara aer conditionat cu doua zone si mod cabriolet, sistem audio hi-fi cu CD player si conectare AUX-IN, volan multifunctional, scaune fata operate electric cu functie de memorare si senzor de ploaie cu control automat al farurilor. Printre atractiile listei de optionale sunt farurile adaptive, volan încalzit, scaune ventilate, scaune active si sistem de navigatie Professional cu hard disc pentru stocare hartilor si a fisierelor de muzica.Noul BMW Seria 6 Cabriolet este disponibil cu o mai mare diversitate de sisteme de asistare a conducatorului si de servicii de mobilitate de la BMW ConnectedDrive. Acestea pot fi tehnologii precum Lane Change Warning System (sistem de avertizare la schimbarea benzii în cazul în care exista automobile în unghiul mort), Lane Departure Warning System (sistem de avertizare la parasirea benzii în cazul în care aceasta se face fara semnalizare), Speed Limit Info, BMW Night Vision cu recunoasterea pietonilor, camera de luat vederi pentru mersul înapoi, sistem de trei camere de luat vederi pentru perspectiva panoramica pentru mersul înapoi si BMW Parking Assistant (sistem pentru parcarea laterala). Tehnologii inovatoare optimizeaza integrarea Apple iPhone si a altor terminale smartphone, precum si a playerelor muzicale. Si, pe lânga accesul la internet, BMW ConnectedDrive permite si afisarea mesajelor e-mail, receptionate pe smartphone, pe afisajul de control, precum si utilizarea serviciilor online pentru navigatie si entertainment.Mai mult, cea mai nou generatie de Head-Up Display – o particularitate unica în aceasta clasa – îsi face debutul la noul BMW Seria 6 Cabriolet. Sistemul proiecteaza pe parbriz, în câmpul vizual al celui de la volan, orice informatie cu privire la condus. Graficele tridimensionale sunt prezentate acum prin utilizarea întregului spectru de culori, ceea ce permite afisarea cu acuratete a unui set extins de informatii.BMW Seria 6 Cabriolet: placerea exclusiva a condusului si o traditie unica.Odata cu aparitia noului BMW Seria 6 Cabriolet, cel mai de succes producator de automobile premium din lume continua o traditie inegalabila. Chiar si dupa mai bine de 70 de ani, placerea exclusiva a condusului în modele sport BMW decapotabile continua sa detina o atractie magnetica. Istoria extraordinara a cabrioletelor BMW a început cu legendarul BMW 328, care a reprezentat baza pentru masina învingatoare în editia din 1940 a vestitei competitii Mille Miglia, a continuat cu elegantul BMW 507 din anii ’50 si a continuat pâna la predecesorul noului BMW Seria 6 Cabriolet, un automobil dinamic si avangardist.Noul BMW Seria 6 Cabriolet este produs la uzina BMW din Dingolfing (Germania). De asemenea, de pe linia de asamblare a celei mai mari locatii de productie pe care o detine BMW Group sunt pregatite si modelele gamelor BMW Seria 7 si BMW Seria 5.Pe scurt:•    O noua generatie BMW Seria 6 Cabriolet din segmentul premium de lux, estetica redefinita, prezenta stilata si placere a condusului într-un automobil premium decapotabil.•    Automobil decapotabil, cu 2+2 locuri, care dispune de un spatiu interior mult îmbunatatit, echipamente inovatoare si crestere semnificativa în ceea ce priveste dinamica si confortul calatoriei.•    Dezvoltare ulterioara a acoperisului soft-top caracteristic si luneta din sticla retractabila independent.•    Doua variante de motorizare la lansarea pe piata: BMW 650i Cabriolet cu motor cu opt cilindri (300 kW/407 CP) si BMW 640i Cabriolet cu propulsor cu sase cilindri dispusi în linie (235 kW/320 CP).•    Ambele variante de motorizare sunt combinate, standard, cu transmisie automata Sport cu opt viteze; masurile BMW EfficientDynamics fara rival în segment, inclusiv functia Auto Start-Stop la BMW 640i Cabriolet.•    Sasiu nou dezvoltat, singurul automobil din segment cu servodirectie electrica si optional cu directie activa integrala, Drive Dynamic Control standard si Adaptive Drive ca optiune.•    Standard, sistem de control BMW iDrive cu dispaly de tip flatscreen; gama fara rival a optiunilor  BMW ConnectedDrive, inclusiv cea mai noua generatie Head-Up Display cu imagini 3D în numar extins de culori, camera de luat vederi pentru mersul înapoi, BMW Night Vision si Parking Assistant (sistem pentru parcare laterala automata).•    Variante de motorizare:BMW 650i Cabriolet: motor V8 pe benzina cu BMW TwinPower Turbo si injectie directa. Capacitate: 4.395 cmc, putere: 300 kW/407 CP pe un interval cuprins între 5.500 si 6.400 rpm, cuplu maxim: 600 Nm pe un interval cuprins între 1.750 si 4.500 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 5,0 secunde, viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 10,7 litri/100 kilometri, emisii CO2 în conformitate cu standardele UE: 249 g/km, standard de emisii: EU5.BMW 640i Cabriolet: motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi în linie, cu BMW TwinPower Turbo, injectie directa si VALVETRONIC. Capacitate: 2.979 cmc, putere: 235 kW/320 CP la 5.800 rpm, cuplu maxim: 450 Nm pe un interval cuprins între 1.300 si 4.500 rpm. Acceleratie 0-100 km/h: 5,7 secunde, viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 7,9 litri/100 kilometri, emisii CO2 în conformitate cu standardele UE: 185 g/km, standard de emisii: EU5.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *