MASINI.ODAT.RO - stiri auto, articole auto, Premiu Chevrolet la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile
Cauta 

register iconFa-ti cont! login iconIntra in cont!

123auto logo

Premiu Chevrolet la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile

Premiu Chevrolet la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile


poze Premiu Chevrolet la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile

Premiu Chevrolet la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile-1 Premiu Chevrolet la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile-2

Câstigatorul Festivalului mondial de filme realizate cu telefonul mobil este premiat cu primul autovehicul Chevrolet Cruze

Barcelona - Scurtmetrajul „Engleza ca limba secundara”, produs de Frank Chindamo si regizat de Jocelyn Stemat, a câstigat marele premiu al festivalului de film de scurtmetraj realizat cu telefonul mobil Mofilm la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile GSMA din Barcelona. Wayne Brannon, vicepresedintele Chevrolet Europe, i-a înmânat fericitului producator cheile unui sedan compact Chevrolet Cruze nou-nout. Celebrul actor si regizor Kevin Spacey, personalitatea nr. 1 si gazda festivitatii de premiere, a declarat: „Sunt încântat de oportunitatile oferite de Mofilm, ca platforma de descoperire a noilor talente si catalizator al filmelor de scurtmetraj realizate pe cel mai nou mijloc de comunicare global, telefonul mobil.”

„Engleza ca limba secundara” a fost selectat dintr-un total de peste 250 de filme înscrise în concurs, realizate de concurenti din peste 100 de tari.

În cadrul Festivalului mondial de filme realizate cu telefonul mobil din Barcelona, s-a desfasurat un concurs de filme speciale, realizate de utilizatori, organizat de Chevrolet Europe. Willem Verheij, din Haga, Olanda, a câstigat primul loc si, odata cu acesta, un autovehicul Chevrolet Cruze nou-nout. Filmul lui Willem Verheij prezinta modul neobisnuit în care acesta a încalcat regulile de gândire conventionala pentru a crea o situatie foarte speciala în viata sa.

Recent, Chevrolet a modificat conceptul traditional de marketing utilizat în ultimii ani, adoptând un nou model care pune accentul pe mijloacele de comunicare digitale/emergente. Ideea este simpla: reducerea costurilor aferente atragerii persoanelor interesate de achizitionarea unui autovehicul cu un aspect extraordinar si de calitate superioara, de la o marca globala cunoscuta, cu un raport calitate-pret foarte bun. Pe scurt, Chevrolet doreste sa-si spuna povestea explorând noi mijloace de comunicare, mijloace orientate spre un anumit scop, inovatoare, flexibile si economice.

Chevrolet lanseaza un nou autovehicul compact, modelul Cruze, care contrazice ideea ca un autovehicul ieftin nu poate fi si atractiv, cu dotari complete si moderne. Într-un fel, acest model încalca regulile, oferind mai mult decât un autovehicul obisnuit din segmentul premium.

În mod similar, campania publicitara pentru noul Chevrolet Cruze stabileste noi standarde în domeniu, printr-o campanie de marketing realizata de oameni, pentru oameni. Elementul principal al acestui concept sunt filmele de scurtmetraj realizate de utilizatori, care surprind lucrurile importante care se întâmpla atunci când depasim limitele gândirii traditionale... la fel cum a facut-o aceasta campanie de marketing. Prin corelarea povestilor unor persoane reale, filmele scurte sunt realizate de utilizatori cu costuri reduse, fara contributia unor agentii de specialitate. Acestea sunt proiectate pentru a rula în retele sociale, tintind grupuri bine delimitate de persoane, utilizând mijloacele utilizate zilnic de persoanele reale - de exemplu, Internetul, telefoanele mobile si comunicarea prin viu grai.

Wayne Brannon: „În societate moderna, trebuie sa gasim metode mai economice de atragere a clientilor decât în trecut. Am devenit parteneri ai festivalului Mofilm, deoarece exploram noi oportunitati de marketing, concentrându-ne în special asupra mijloacelor de comunicare digitale si emergente. În acelasi timp, îmbinarea dintre arta si comert prin intermediul unei competitii cinematografice pentru amatori, se potriveste perfect cu activitatile noastre permanente de sustinere a tinerilor artisti talentati prin competitia anuala de arte vizuale „Tânar? Creativ? Chevrolet!”.”

Lista completa a câstigatorilor pe categorii si câstigatorul marelui premiu:

Câstigatorul marelui premiu
„Engleza ca limba secundara” – Terry Rossio co-scenarist / co-regizor, Frank Chindamo, producator, Jocelyn Staymat, co-scenarist / co-regizor - Comedie

Câstigatorii premiilor pe categorii
Animatie: „Pushkin” – Trevor Hardy
Drama: „Enough” – Tor Kristoffersen
Documentar: „The Science of Attraction” – Claveski
Science Fiction: „Star Chicks” – Jay Lee
Realizari culturale extraordinare: „Rockwell” – Lisa Mills




Vezi stiri auto despre:
masini, masini noi, chevrolet, premiu, marketing, chevrolet cruze, cruze, kevin spacey

0 Comentarii pentru Premiu Chevrolet la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile


Nici un comentariu pentru aceasta stire auto.
Fii tu primul care comenteaza

Comenteaza aceasta stire auto:
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu (nu va fi publicat pe site)
  • * obligatoriu
  • * obligatoriu

Alte stiri auto

SUBMENIU

Masini Noi

Masini Second Hand

Auto Utile